Canal Digitaal – Problemen door veranderende instellingen

Het uitvoeren van een software-update

Dankzij een aantal aanpassingen in de frequenties bij Canal Digitaal kan het voorkomen dat u geen tv-ontvangst meer heeft. Bij Oyster en Teleco schotels kunnen de problemen verholpen worden met een software-update. Hieronder de handelingen die u zelf kunt uitvoeren om ervoor te zorgen dat u weer tv kunt kijken.

Oudere types of andere merken schotels

Als u in bezit bent van een ouder type of ander merk schotel zal dit leiden tot update problemen. Helaas kunnen wij dit niet voor u oplossen.

Oyster schotel

Wanneer u een Oyster schotel heeft kunnen de volgende handelingen worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat u de juiste instellingen heeft:

Stap 1: Download de ‘Ten Haaft’ app op uw smartphone.

Stap 2: Scan de QR-code van de besturingsbox. De sticker met de QR-code zit op de achterzijde van de besturingsbox geplakt. De box is een zwart kastje dat altijd in de buurt van de schotel in een bovenkastje gemonteerd is. De besturingsbox wordt ook wel de Feature Box genoemd.

Stap 3: Met het scannen van de QR-code kan de update via de instellingen worden uitgevoerd. In sommige gevallen zal de zenderlijst opnieuw ingeladen moeten worden.


Voor meer informatie kunt u onderstaande handleiding downloaden.

Oyster handleiding

Teleco schotel

Bij het updaten van een Teleco schotel kunnen de volgende handelingen worden uitgevoerd:

Stap 1: Download de ‘Teleco’ app op uw smartphone.

Stap 2: Op de besturingsbox zit een knop ‘bluetooth’. Om de besturingsbox te koppelen aan de telefoon dient u deze knop in te drukken. Bij Teleco is de besturingsbox een wit kastje.

Stap 3: Via de instellingen in de app kunt u de update downloaden en uitvoeren.

 

Voor meer informatie, handleidingen en updates, kunt u terecht op de website van Teleco.

Teleco support
Gerelateerde artikelen
Wilt u meer weten?
Wij laten u snel weten of de wijziging gelukt is via e-mail
Pdf icons created by Good Ware - Flaticon
Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.