Technocenter - Veel voorkomende problemen

Eventuele problemen met uw camper of caravan?

Een probleem met uw camper of caravan komt (bijna) altijd onverwacht en is erg vervelend, maar hoe kunt u dit het snelst oplossen? Doorloop de volgende stappen:

  1. Raadpleeg het instructieboek/gebruiksaanwijzing. Bij een probleem raden wij ten eerste aan het instructieboek/gebruiksaanwijzing te raadplegen. In de gebruiksaanwijzing zijn de oplossingen van veel problemen namelijk vaak al te vinden. Is de gebruiksaanwijzing kwijt? Op gebruikershandleiding.com vindt u gebruikshandleidingen terug van bijna alle apparaten.
  2. Vraag het medekampeerders. Deze kunnen u vaak meteen helpen en twee weten vaak meer dan één.
  3. Kijk op onze website voor de vele blogs over de meest voorkomende problemen/vragen. Bij onze Technocenter blogs plaatsen wij steeds meer antwoorden op de meest voorkomende problemen/vragen. Hieronder hebben wij al een selectie van de meest voorkomende problemen gemaakt. 

Hulp bij eventuele problemen (A - K)

8 tips om (kleine) werkplaatsreparaties te voorkomen
AdBlue
Banden
Canal Digitaal – Problemen door veranderende instellingen
Condens of vocht tussen de ramen
Gas accessoires 
Koelkast 

Hulp bij eventuele problemen (L - Z)

Omvormer
Thule Zonneluifel
Truma Foutcodes
Rijbewijs
Schade
Stekkers
Vocht 

Technocenter

Nog geen oplossing voor uw probleem? 

Om optimaal te kunnen genieten van uw kampeermiddel is goed onderhoud, essentieel. Desondanks kan het gebeuren dat er een storing optreedt of dat er iets kapot gaat dat gerepareerd moet worden. Hiervoor kunt u een aanvraag doen bij het Technocenter. Deze aanvragen gaan uitsluitend via een contactformulier. 

In verband met de grote seizoendrukte, de vakantieperiode en onvoorziene omstandigheden zal de verwerkingstijd van aanvragen van onderdelen langer duren dan u van ons verwacht en/of gewend bent. Wij zullen beslist contact met u opnemen. We willen u daarom vriendelijk verzoeken geen extra e-mail te sturen over deze aanvraag of ons hierover te bellen. Dit werkt helaas averechts en stagneert alleen maar de snelheid van het verwerken van de aanvragen.

Let wel op!: Om iedereen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij onderscheid tussen storingen, reparaties en onderhoud. Ook geven wij de klanten die de huidige caravan, camper of vouwwagen bij ons gekocht hebben een voorkeurspositie. Voor de klanten die hun huidige camper, caravan of vouwwagen NIET bij ons gekocht hebben kunnen wij de werkzaamheden alleen in de maanden november, december en januari inplannen. Op dit moment is de agenda voor deze klanten tot november 2025 volgepland.

Ik wil het storingsformulier invullen >>

Ik wil een reparatie inplannen >>

Ik wil een onderhoudsbeurt inplannen >>

Het Technocenter

Vacatures bij DE JONG Kampeer & Recreatie

Regelmatig zijn wij op zoek naar gezellige, gemotiveerde collega’s die samen met ons DE JONG Kampeer & Recreatie naar een hoger niveau willen tillen. Kom jij ons versterken? Wij hebben de volgende openstaande vacature(s):

Ervaren Monteur (Technocenter) >>

Monteur Medewerker Verhuur (Technocenter) >>

Leerling/Aankomend Monteur (Technocenter) >>

Receptionist(e) Showroom & Verhuurafdeling (Parttime) >>

Solliciteer direct!
Gerelateerde artikelen
Wilt u meer weten?
Oktober Kampeermaand 2024
Oktober Kampeermaand 2024

Welkom bij de Oktober Kampeermaand 2024 bij DE JONG Kampeer & Recreatie! Ook dit jaar valt er weer van alles te beleven voor outdoor- en kampeerliefhebbers. In de schijnwerpers staan onze Camper & Caravan Deals, de nieuwste 2025-modellen, wind- en waterdichte jassen en een breed assortiment kampeerspullen. Kom langs en Ontdek het Avontuur tijdens deze bijzonder maand met ons! Meer informatie

Let op: De openingstijden Winterperiode zijn weer van toepassing. Klik hier voor de openingstijden. 

 

Oktober Kampeermaand 2024

Wij laten u snel weten of de wijziging gelukt is via e-mail
Pdf icons created by Good Ware - Flaticon
Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.