Ons Technocenter is specialist op het gebied van schadeherstel. Speciaal opgeleide technici verrichten alle denkbaar mogelijke reparaties in ons zeer goed uitgeruste Technocenter. Ook worden zeer specialistische werkzaamheden vanwege milieu- en/of kostenoverwegingen, uitbesteed aan de specifieke experts. Dit regelen wij allemaal intern en daar heeft u geen omkijken naar.
Overzicht werkplaatstarieven Technocenter
Als gevolg van het extreem hoge aantal schade gevallen afgelopen zomer'23 (in o.a. Italië, Slovenië en Scandinavië) zijn wij nog steeds genoodzaakt onderstaande berichtgeving te plaatsen en procedure te hanteren. Hierbij maken wij een verschil tussen klanten die hun huidige camper of caravan bij ons gekocht hebben of deze elders hebben gekocht.
A: Uw heeft schade aan een camper of caravan die door ons aan u geleverd is:
B: Uw heeft schade aan een camper of caravan die NIET door ons aan u geleverd is:
Wanneer u bovenstaande goed gelezen heeft en gebruik wilt maken van onze diensten scrol dan naar beneden voor de te volgen procedures.
Bij schade in binnen- of buitenland kunnen zich drie situaties voordoen, die wij op deze pagina verder toelichten:
U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat u na de vakantie contact opneemt met het Technocenter van DE JONG Kampeer & Recreatie. Na uw vakantie maakt u bij ons een afspraak (Via het schadeformulier) om langs te komen voor schadetaxatie.
Onze schademanager beoordeelt de schade en maakt hiervan foto's. Indien er een akkoord van uw verzekeringsmaatschappij is, wordt een afspraak tot reparatie gemaakt. Wanneer de schade van relatief geringe aard is, kunt u mogelijk direct een opdracht geven voor schadeherstel, uiteraard indien er dekking binnen de polis voor dit evenement is.
Vul via de onderstaande knop het schadeherstelformulier in, en wij nemen, tijdens onze werktijden van maandag tot en met vrijdag, zo snel mogelijk contact met u op.
U doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat het voertuig door het Technocenter van DE JONG Kampeer & Recreatie hersteld zal worden. U neemt daarna direct contact op (Via het schadeformulier) met onze schadeafdeling en maakt een afspraak om het kampeermiddel zo spoedig mogelijk langs te brengen.
Bij binnenkomst wordt er direct een schadecalculatie gemaakt met bijbehorende foto’s. Hierna is er contact met u verzekeringsmaatschappij, om te bepalen of er een schade expert moet komen kijken. Na dit overleg neemt de schadeafdeling contact met u op, om de voortgang van het reparatieproces te bespreken.
Vul via de onderstaande knop het schadeherstelformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Ik wil het schadeherstelformulier invullenU doet direct een melding aan de verzekeraar en zegt dat het voertuig door het technocenter van DE JONG Kampeer & Recreatie hersteld zal worden. U verzoekt de maatschappij tevens het voertuig hierheen te transporteren. U of de verzekering doet telefonisch (0252-536081) of via het schadeherstelformulier (voorkeur), alvast een melding naar ons.
Bij binnenkomst van uw kampeermiddel wordt er contact met u opgenomen. Eventueel aanwezige bezittingen kunt u dan op afspraak uit uw kampeermiddel komen halen. Onze schademanager beoordeelt de schade en maakt hiervan foto's. Na overleg met uw verzekeringsmaatschappij neemt hij weer contact met u op, om het vervolg van het schadeproces te bespreken.
Ik wil het schadeherstelformulier invullenIn alle gevallen is het mogelijk om een “Akte van Cessie" te tekenen, waarmee u de verzekeringsmaatschappij toestemming geeft, om de reparatiekosten na herstel direct aan ons te betalen. Een eventueel eigen risico dient u bij aflevering van het gerepareerde kampeermiddel te voldoen.